Levering

1. Er min bestilling afsendt?

Vi sender alle hverdage. Bestiller du inden kl. 14:00 bliver din bestilling afsendt samme dag. Bestiller du efter kl. 14:00 bliver din bestilling afsendt den følgende hverdag.

2. Hvad er den forventede leveringstid?

Vi sender dagligt med GLS. Leveringstiden er 1-5 hverdage.

3. Bliver min bestilling leveret til døren?

Ja. Med mindre du har valgt andet, som f.eks. Pakke Shop.

Retur

1. Jeg har fortrudt mit køb, kan jeg returnere?

Ja, såfremt betingelserne for returnering er opfyldt. Læs mere i vores forsendelse og returret.

2. Kan jeg bytte et produkt til et andet?

Vi bytter gerne, såfremt produktet er ubrugt og returneres i overenstemmelse med forretningsbetingelserne. Aftal evt. med vores support, for hurtigere behandling.

Webshop

1. Jeg har købt et cover men nu kan jeg ikke finde det?

Du har formentlig bestilt det sidste eksemplar af produktet. Når et produkt bliver udsolgt bliver det automatisk fjernet fra webshoppen. Så snart det er på lager igen dukker det op i webshoppen påny.

2. Jeg kan ikke finde min telefon i webshoppen, kan det passe at i ikke har covers til min model?

Hvis du har en helt ny smartphone-model, kan det ske at vi endnu ikke har fået produkter hjem til den. Vi bestiller dog produkter hjem til alle nye telefoner og kommende mobiler, så snart de er tilgængelige, så det vil med al sandsynlighed kun være et spørgsmål om få dage før vi har covers parat til netop din spritnye smartphone.

Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os.


Oplysninger

Producenter

Nyheder

Leverandører